На основу члана 7. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Сл. гласник РС“ бр. 16/2018), одлуке Школског одбора Техничке школе Ваљево дел. број 01- 1245/1 од 31.08.2022.године и Решења Републичке дирекције за имовину Републике Србије 04 број 361-254/2022 од 12.12.2022.године, Техничка школа Ваљево, расписује
ОГЛАС за издавање у закуп фискултурне сале школе путем прикупљања писмених понуда
I Предмет давања у закуп: простор фискултурне сале површине 272 м2, на кат. парцели 6102 КО у Техничкој школи Ваљево у Ваљеву, Ул. Косте Абрашевића 2.
II Намена школског простора који се даје на коришћење у закуп: одбојкашким клубовима, кошаркашким клубовима, атлетским клубовима.
III Период давања на коришћење – три године почев од 01.11.2023.године, осим у периодима када школа не ради, у вечерњим сатима.
IV Почетна висина закупнине износи 1.000,00 динара по једном сату коришћења (60 минута). На цену коришћења простора урачунат је ПДВ.
У цену су урачунати трошкови струје, воде, грејања, одржавања хигијене, набавке реквизита и опреме за фискултурну салу.
Понуда обавезно садржи: доказ о уплати депозита, износ закупнине која се нуди, намену коришћења простора, време коришћења, број термина, односно сати недељно и следеће податке о подносиоцу пријаве, са прилогом:
За ФИЗИЧКА ЛИЦА: Име и Презиме, ЈМБГ, адресу и потпис физичког лица са фотокопијом личне карте, понуђена цена у динарима, контакт телефон;
За ПРАВНА ЛИЦА: Назив и седиште, копија решења о упису правног лица у регистар код АПР, копију решења о додељеном ПИБ-у, матични број, копију уговора о отварању и вођењу рачуна код пословне банке, печат и потпис овлашћеног лица за заступање или пуномоћје за лице које заступа подносиоца понуде, понуђену цену у динарима, контакт телефон;
За ПРЕДУЗЕТНИКЕ: Име и Презиме предузетника, ЈМБГ, адресу пребивалишта, копију личне карте, копију решења о упису у АПР са податком о матичном броју и додељеном ПИБ-у, копију уговора о отварању и вођењу рачуна код пословне банке, потпис и печат радње, понуђену цену у динарима, контакт телефон;
Понуђачи који подносе пријаве су дужни да уплате депозит у висини од 1.000,00 динара на рачун који се води код Управе за трезор: 840-348666-81. У случају незакључења уговора, депозит се враћа у року од 7 дана од дана спроведеног поступка на рачун понуђача ( број рачуна за повраћај мора бити наведен у понуди).
Писмене понуде са потребним доказима се састављају у слободној форми и достављају у затвореној коверти на адресу Техничке школе Ваљево, ул. Косте Абрашевића 2, 14000 Ваљево, Комисији за спровођење поступка давања у закуп непокретности у јавној својини чији је носилац права коришћења Техничка школа Ваљево, са назнаком „Понуда да закуп фискултурне сале-НЕ ОТВАРАТИ“, искључиво препорученом пошиљком или непосредно личном доставом у секретаријату школе сваког радног дана у времену од 08,00 до 13,00 часова, док траје оглас.
Рок за достављање понуда је до 13.01.2023.године до 10,00 часова. Јавно отварање понуда обавиће се непосредно након истека рока, 13.01.2023. у 10,30ч у просторијама школе.
Неблаговремене и непотпуне понуде неће се разматрати.
Поступак издавања у закуп путем писмених понуда сматра се успелим уколико је приспела најмање једна благовремена и уредна понуда.
Приоритет за добијање простора у закуп, имаће онај понуђач који понуди већу цену закупнине по једном термину за дату врсту спортског клуба у односу на почетну цену из огласа.
Уколико се на оглас пријаве два или више учесника и понуде исти износ, приоритет ће имати учесник чија је понуда раније поднета.
Комисија ће доставити свим понуђачима писмено обавештење о резултатима огласа.
Преглед простора- који је предмет овог оглашавања, може се извршити сваког радног дана, унутар огласног рока, у периоду од 10,00 до 12,00 часова.
Све додатне информације могу се добити на телефон 014-221-529-Марија Симић, секретар школе.